Tak jsme se dnes pobavili u sledování TV. Všudypřítomné reklamy vždy vpadnou do toho co sledujete, ať už to je zajímavé nebo ne. Tak jako je Web plný různých bannerů, upoutávek pop-up oken s nabídkami na perfektní zboží za nejlepší ceny, tak TV je plná lákavých reklam vždy tématicky k danému pořadu a jeho potenciálních diváků. To ale nejsou žádné novinky a všichni to znáte. Mě jen k tomu napadá, že když (postřeh mé přítelky) se prodává třeba minerálka, tak je potřeba říct, že je bez cukru, nebo naopak. Nebo vlasový šampón plný látek a vzorců, kterým vůbec nerozumím, ale zaručeně budou pro mé vlasy přínosné. Prostě jen takové slovíčkaření a nenásilné přesvědčování naší soudnosti a systému, pomocí kterého vše hodnotíme a poté správně zařazujeme a nebo potom dle toho (nedejbože) třeba i někdy přemýšlíme a nebo se chováme.
Jen z legrace jsem si říkal, jak by asi vypadala reklama na takovou 5 strunnou basu: " Neuvěřitelný zvukový rozsah basových strun rezonujících díky průchozímu krku dlouze, vyrovnaně a kultivovaně, podpořený navíc mosaznou kobylkou a grafitovým nultým pražcem Vás přesvědčí. A navíc struna B zdarma pro ješte hlubší vyjádření Vašich hlubokých emocí anebo temných nálad."
Tak nevím, dalo by se to pak dobře prodat?
Žádné komentáře:
Okomentovat